tabung kahwin, klik ini!

Thursday, May 20, 2010

ubat!!

assalamualaikum, kepada semua org kampung, ari nie saya tanya anda2 semua. "anda tau apa itu insomnia?" oke, kpda sesiapa yg x tahu insomnia ialah sejenis penyakit yg boleh menyebabkn seseorng itu tidak dapat tidur dngn lena,susah utk tidur pada wak2 malm dan senng terjaga dari tidur. hee~ awk x percaya dengn saya ke?. oke, klu x percaya klik sini. hah, klik jgn x klik. haha. tpi insomnia ni sebnrnya bukan sejenis penyakit tapi macam penyakit pun ada juga. ntah la.
owh yer, motif sebenr saya tulis entri ni tntng insomnia sbb semenjk dua menjk ni saya ssh hendak tidur n snng terjaga pada wak2 mlm. ouw, penat tau klu nk bngun pagi tp x tidur malam. yer, awk apa tau. awk x mengalaminya. walaupun saya x tidur 1 hari saya ttp x dpt tidur esoknya. tensyenkn. sekarng ni saya dh x larat x tidur malm sbb umie saya dh m'bebel klu saya bngun lmbt. so, dia akn mengganggu saya pada pagi2 buta untk kejut saya dari tidur. haha. x pe umie nnti akk pindah umah. umie x dpt kacau akk tidur lagi. hee~ 
erm, awk2 boleh x tolong carikn saya ubat untuk ubati penyakit saya ni. tolong la. please. please. please.

conclusion; klu awk kawan, bantu saya membasmi tidak tidur pada wak2 malam.

3 comments:

norzaimira said...

alah ni keturunan punya penyakit la...........

Cinta Madu said...

please please please, kamu jgn nakal~ hoho. ko yg malas tido. bknnya x boleh tido. hoho

she jirah said...

cinta madu mana ada malas tido.
dh ttup laptop, tutp lampu, tido atas katil size queen, bantal 4 ketul.
mata pun dh pejam ketat2, still x dpt tido.

mata saya yg cantik, kesian saya dituduh mals tidur disebabkn kamu. how dare u?..