sichantek && sikachak

tabung kahwin, klik ini!

Sunday, July 04, 2010

diet ke?

ari ni tetiba dapur gas buat hal.
mcm x bgi ktorg masak je.
geram.

so, aq panggil owner rumah tlong tngok-tengokkn dapur gas.
dia tolak sini,
tolak sana,
pusing sini,
tekan sana,
akhrnya bolh guna,
muahaha.
time kasih abg encik owner.

encik owner dtng dngn puan owner.
ada ke patut puan owner tanya "makn apa tadi?"
aq pun dngn selorohnya nye ckap "makn kek yg kawan bwk smlm je"
padhal ktorg x mkn apa2 pun dari pagi.
huhuhuhu.
puan owner tetiba ckap "owh diet la ni."
ayoo, kami x diet la puan owner.
kami lapar thap ghaban dh wak2 2.
hee~



3 comments:

Hapiz Rahman said...

hahahah... soklan cepumas dari bini tuan owner. awat x mintak belanja? :)

✿ emazwan ✿ said...

hehe . macam perli je puan owner tu ;)

she jirah said...

hapiz rahman; dlm hati mmng nk suruh bini tuan owner tu blnja tapi x sampai hati sbb malu lah. :)

emazwan; perli tak perli lah.
hehe