sichantek && sikachak

tabung kahwin, klik ini!

Wednesday, July 07, 2010

gigit jari

korg penah rasa kecewa x? rasa kecewa yg amat sangat. kecewa yg kau rasa mcam nk bunuh diri gigit kuku sampai abis. penah eyh. penah eyh. kenapa korg kecewa? aq kecewa sbb kedua2 contest yg aq join x mnng.  ala, contest yg bannernya ada dkat sidebar aq ni hah. anywy, nasb baek dpt masuk top 20 n top 30. actually, aq dh kira bersyukur dpt masuk top 20 n top 30. 

utk contest gambar best by encik asada aq dpt masuk top 20. hebat kn. hahaha. tetiba teringat ayah ckap "jngn menunjuk-nunjuk2, x baek". hee~ aq bkn nk menunjuk la but nk gtau aja. so, korg g la ngintai2 pemenang top 10 bg contest gambar best tersebut. cantek menarik tertarik kau mmng da boom la. pasti korg akn teruja. tapi aq kecewa sangt sbb x mmng pyramid yg cantek dari egypt 2.

utk contest photogenic by cik yeyen aq dpat masuk top 30. hebat jugak kn. ops, termenunjuk-nunjuk lagi. hahaha. FYI, ramai tau yg join contest ni sampai cik yeyen terpaksa ttup contest tersebut sebelum tarikh akhr. gila hot la contest tu. mesty pening cik yeyen nk plih finalis-finalis nya. huhuhu. dlm contest cik yeyen ni hanya ada sorg je pemenang dan gambar pemenng nya mmng sangt photogenic. bkn photogedik yer. so, intai-intai la blog cik yeyen ni, boleh tngok gambar pemenang yg photogenik tuh. hee~

2 comments:

Cinta Madu said...

wahh, ye ke jirah?? aku dah terlupa langsung psl contest tu. ;P gorgeous lah ko! biasa lah, tengok lah sedare sape kan? hahaa. a

she jirah said...

ayoo, aq mmng gorgeous.
dulu kini & selamanya.
huhuhu