sichantek && sikachak

tabung kahwin, klik ini!

Wednesday, January 26, 2011

benci doe

kau kawan aku. mereka juga kawan aku. tetapi kau beza dari merekamereka yg lain. kau yg istimewa. aku x pernah ada kawan yg macam kau. kau baek kot. tapi seperti biasa, kita akan hanya akan jadi diri yg sebenar bila dh lama kita berkawan dngan seseorang. kau dan aku adalah sama. macam aku pernah cakap dulu "nobody's perfect". so, aku akan faham kau. aku akan cuba untuk sayang kau selalu. kau akan sentiasa ada dlam ingatan aku. ohh, aku x tahu la bagi kau aku ni istimewa atau x? tapi yang penting, aku x kesah. janji kau bahagia. buat lah apa yg kau nak, selagi aku boleh tahan aku tahan. cakap lah apa yang kau nak, selagi aku boleh tahan aku tahan. kalau kau baca entri ni dan tahu kau lah yang aku maksudkan, sila maafkan aku insan yg "tak sempurna ni". hari ini kau sangat annoying. kau sebenarnya hanya mampu cakap yang kau menjadi diri kau yang sebenar, tapi sebenarnya aku tahu tu bukan diri kau yang sebenar. kau bukan orang yang begitu. so, stop to being like that. i hate so much

4 comments:

sissyira said...

salam

tak ada sesiapa yang sempurna..

jangan benci2,,nanti bertambah sayang v=)


ziarah rakan yang saya follow =)

Cinta Madu said...

jirah, kawan ko ni kawan perempuan ke teman lelaki? lain mcm je bunyi. hehe

Puan Besar Shag Yahaya said...

Hijrah~ Kenapa benci sangat neh? Siapa yang buat Hijrah marah sangat? Shag baca tadi sama je dengan Ayu. Hmph~ Ada masalah setel baik baik. Slow talk. Kata dah kawan lama. Kan? Jangan cepat kata kan BENCI bila masih sayang. Chill eh sayam ;)

Btw, Shag tag Jirah untuk satu kontes best! ;)

ayu said...

hehehhe..shag, bkn kami eh yg sdg bergduh
tp ada insan ke-3 wahh..
jirah..ko byk2 kn brsbr
yg pntg, aku kne lg truk brbanding ngn ko
dia still aggp ko kwn ;)
ak??
impossible..