tabung kahwin, klik ini!

Sunday, February 27, 2011

dating dengan doktor

hye korang. saja nk mengedik bersama blog. selepas seminggu telinga dibedah, aku dipaksa berdating dengan dr.Shah lagi. untunglah dr.Shah dapt tengk muka aku setiap bulan. persoalannya: untung ke? whatever. yang penting kena g jumpa dr.Shah. tarikh diberi 25/2/2011 equal to ari jumaat lepas. wah, bukan aku balik ke kampung halaman ke waktu tu. . so perlu amik kakak teman dating dengan dr.Shah. nnti boleh terus balik. . kesian kakak dengan kawan kakak sebab terpaksa tunggu lama. yelah, bukan aku sorang je yg nk dating dengan dr.Shah. org laen pun nk jugakkan. xkn lah nk selfish. mak selalu cakap "kita kena kongsi org yg kita sayang dengan org laen" persoalannya: dr.Shah tu kira org yg aku sayang ke? one more time, whatever. oh yeah, jahitan ditelinga sudah dibuka oleh dr.Shah. sangat sakit okeyh. rasa macam nk tepis je tangan dr.Shah dari membuka jahitan ditelinga aku tu. hanya itu sahaja aktiviti dating saya bersama dr.Shah. . nk tahu x? sebelum dr.Shah nk buka jahitan dkat telinga aku, aku tanya dr.Shah:

sigojess: saket x nk buka jahitan ni?
dr.Shah: x saket lah.
sigojess: fuhh, lega (cakap dalam hati je).
dr.Shah: takut ke?
sigojess: hanya mampu tersenyum.
dr.Shah: waktu operation saya tengk berani je.
sigojess: gila apa berani. aku demam kot hari tu garagara takut plus neves bebenau. (cakap dalam hati jugak)

bila dh selesai buka jahitan. aku pun mengucapkan hyehyebyebye dkat dr.Shah. waktu dalam kereta kakak cakap yg sebenarnya waktu dr.Shah cakap x saket tu dr.Shah siap gelak besar senyum. fahamfaham jelah klu dr.Shah cakap x saket sambil senyumsenyum. pergh, rasa kecewa gila.. sampai hati dr.Shah tipu saya. x nk lah kawan. yulks. geli doe. dr.Shah dh kahwin oke. umur dia pun dh lebih kurang macam bapak aku dah. hehe. oh yeah, 15/3/2011 kena dating dengan dr.Shah lagi. 


1 comment:

Dapur Makmie said...

nasib baik dr shah. bukn shafik.
haha