tabung kahwin, klik ini!

Saturday, February 19, 2011

saya memang kuat.

semlm ada trip ke KL. actually bukan KL but INTAN n KEMENTERIAN PEMBANGUNAN WANITA. yeah, mmng aku baru lepas operation. but, ini hanya minor operation. so, x perlu nk mengedikgedik dduk lamalama dkat hospital yer. haha!! padahal sebenarnya mengedikgedik nak ikut pergi trip. mana x mengedikgedik, klu pergi trip mesti banyak kamera yg akan melakukan tugas masingmasing sebagai kamera. hah, capture sini, capture sana. sukahati dkat mana je yg cantek untuk bergambar kita bergambar. klu x join rugi pulak. hehe. bukan rugi tapi jeles. nnti gambar BFF melambaklambak. kalah i. x suka. x suka. but, aku x ada lah mengedikgedik sangat hari tu sbb kena jaga telinga. kang x pasalpasal operation lagi sekali. dalam hati aku selalu sebut "hijrah, kau kuat kan. tahan yer. saket sikit je tue. klu dduk diam2 mesti tak saket. ah, dah stop talking. nnti bertambah saket." so kena tabah yer. sapa suruh gatal nk ikut g trip. thumbs up for hijrah. hee~

ohmaigeeeee, lupa nk cite waktu dkat wad aritu. dkat wad aritu aku duduk 4 org 1 bilik.semua cina && aku sorg je melayu. even dorg cina dorg sangat baek. tibatiba teringat 1MALAYSIA. hee~ 

oh yeah, gambar wak2 pergi trip belum sampai ketangan aku lagi. so, tunguuuu~~

No comments: