tabung kahwin, klik ini!

Wednesday, March 30, 2011

single and friends

S.I.N.G.L.E.
no boyfriend.
no girlfriend.
no troubles.
no money.
no talk.
hee~

I'm single, not because I don't pray for love. I'm single because I don't play around with love.

sebenarnya bila status kita single ni x adalah boring nah.
lagi-lagi bila kita ada kawan yang sama kepala macam kita.
sama kepala bukan bermaksud kepala sama bentuk bulat o bujur.
tapi perangai yang sama.

minggu lepas pergi jejalan dengan kawan dekat pengkalan balak.
seronok gilak!!
semua orang pergi pengkalan balak dengan girlfiriend o boyfriend, aku pulak pergi dengan kawan.
besh ow pergi dengan kawan ni.
x payah lah nak cover-cover tudung bila angin tiup dengan kencangnya.
nak makan pun x payah nak cover-cover cili dkat celah gigi.
kalau nak capture gambar pun x payah nak cover-cover bila nak lompat tinggi-tinggi.
hee~


ada yang cakap "dengan boyfiee kita boleh buat macam-macam."
makan aiskrim samasama.
g shopping samasama.


alah, sangat pathetic.
macam lah x ada boyfiee x boleh buat macam tu.


hey, dengan kawan lagi besh buat macam tu tau.
dosa pun x dapat.
ingat dengan kawan perempuan sama perempuan x boleh makan askrim samasama..
ingat dengan kawan perempuan sama perempuan x boleh g shopping samasama.
boleh kot.
lagi seronok dari buat dengan boyfiee.


the most important bila single ni x payah kuar duit untuk si boyfiee-yang-keje kikis-duet-perempuan-dan-tak-ada-duet-memanjang-macam-sengal.


for me, bila dengan kawan lebih seronok dari dengan boyfriend.
*ni pendapat aku eyh, kesah plak aku kalau korang x setuju dengan pendapat aku ni*
dengan kawan, aku boleh jadi diri aku sendiri.
dengan kawan, aku rasa macam enjoy and fun gilak.
mana tak nya, orang lalu sebelah kereta je nak "hye".
hehe.
mana nak pergi je, mesti bawa kawan.
kalau x ada kawan macam x perfect.
ala, macam nak g shopping tapi tak pakai seluar. 
hee~
being single isn't a bad thing when you have your friends that make you feel you're in a relationship









No comments: