tabung kahwin, klik ini!

Wednesday, May 11, 2011

bulan may

lepas abes final && puas balas dendam untuk berjimbajimba, tiba masa balik rumah. dah bila sampai rumah terus jumpa kakak. terus bodekbodek. "k.mira, boringlahh duduk rumah. dah lah sorang je. apa kata tolong orang cari kerja" membodek sambil membuat muka secomel abess. *x payah buat muka comel pun dah comel. :) HAHA!!  ayat yg dkat atas tu jelah yg akan sentiasa dibibir kalau jumpa dengan k.mira. macam desperate gilaa. hee~ mmng tengh desperate pun. kalau x cari kerja awal-awal mati kutu plak aku kena dduk rumah duapuluhempat jam. boleh darah tinggi. yelah, umie aku kuat bebel plak. dah lah aku sorang je ada dkat rumah. mmng aku jelah yg kena aim dengar bebelan. 

akhirnya, hari isnin aritu aku g interview. nak kata interview x macam interview sbb x payah resume and x payah jumpa individu dalam bilik. hee~ aku dapat kerja ni pun sbb cousin aku punya boyfriend punya abg punya company nak pakai kerani. sangat nervous doe. dah lah x ada experience. nak cancel macam sayang je sbb klu x mula dari sekarang bila lagi aku nak ada experience. hopefully i can do my best. :) oh yeah, boleh plak lepas interview yg x macam interview tu aku hulur tangan nak salam dkat dia. macam x boleh bla. dah lah aku perempuan. hulur tangan dkat lelaki . alim plakk. terus dia senyum sambil cakap xpe2. malu doe. BLUSHINGBLUSHING. niat aku bukan nak menggatal yer. cuma macam takut dia cakap "pergh, aku dah bagi kerja bukan main sombong lagi kau x nak salam" hee~ 

No comments: