sichantek && sikachak

tabung kahwin, klik ini!

Sunday, May 23, 2010

malam malam hari


Jerit “teah, konsert AF dah strt. Turunlah!!!” erm, sebenarnya x minat pun. Tapi hari ni tetiba xcited nk tengok AF. Konsert akhir la katakan. korg bayangkn budak2 finalis af nie belajar kjap je dh grad. hehe. klu kita, yg masuk univsti ni belajar sampai 3 tahun baru dpt grad i2 pun klu x dew repeat. haha. elo, jirah jgn samakn pnynyi dngn pelajar uni oke. cara beljarnya berbeza. hee~ oke, Semua lagu2 baru finalis af mmng sedap2 tapi yg paling aq minat lagu DAUS-KENAPA *Katakan kenapa kau buat malamku sukar untuk tidur, menanti esok tiba untuk berjumpa, katakan kenapa kau buat siangku asyik mengelamun, kepingin untuk bersama denganmu, katakan kenapa?*  lalala~ wak2 tengh tengok AF, si kecik aishah sebuk membusykn diri maen game dkat lappy aq. game hangaroo. yg peliknya setiap kali aq suruh dia tekan huruf, mesti salah. yg teruk lagi, si kecik aishah nie sesuka je nk marah2 aq sebb salah bagi huruf. omaigod, ko x sedar diri ke budak kecik, ko 2 guna lappy aq, then ko nk marah2 aq pulak. sebaek umie ada dkat belkng ko. klu x, panggggg!!!, 1 pelempang aq bagi dkat ko. ko hengat ko kecik aq nk tolak ansur ke, jngn harap, dh kurang ajr 2 mmng patut dimarah. haha. *setan menguasai diri* tapi bila turn si shahir nyanyi lagu baru dia *bunga yg layu pada musim luhur....* hah, part nie je yg aq ingt, tetiba si kecik aishah menjerit. "shahir juara!!" fanatik betol la budak nie. pelik aq. haha. tengh khusyuk layan konsert akhir AF, ayh pulak balik. potong stim la ayh nie. tapi x pe aq wat muka x bersalah je tengok tv. haha. aq x kira aq nk juga tengok sapa juara. erm, 1 berita gembira, semua kedudukn finalis2 tersebut aq telah susun dengn jayanya. aq berjaya meneka kedudukn mereka dengan tepat. hebat x hebat. haha. ayah sampai ckap "tahun depan jadi juri" haha. pandai ayah bagi idea yg bernas dkat akk. nnti tahun depan klu akk jadi juri ayh jngn terkejut plak eyh. hehe. kn lepas abes konsert akhir AF juara akn nyanyi balik kn. ayh aq nie, tadi beria nk tengok tv3 nie pas2 x nk pulak. sbb dia suka nk dngr lagu shahir. haha. mmng power la penngn si shahir ni. sama mcm mawi.
conclusion; bak kata vince, "semua pengalah tiada pemenang" hee~

4 comments:

ucuk nor said...

entah apa2 la..gok sangat pon..tak syok.kitorg tak tengok pon..tekaan aku 2 jer betol lain salah..

Teyha is daddy's girl said...

kecoh..
tp umi mang beria rr..
magrain ak....

Cinta Madu said...

hahaa. dgn pakngah2 sekali layannnn~ hahaa

she jirah said...

pakngh sebenarnya mula2 x mau layan.
tpi bila bini kesyngn dia sebok nk tengok shahir dia pun terpaksala layan.
hahaaaa.