tabung kahwin, klik ini!

Thursday, May 13, 2010

mamee monster tomyam

4 bulan saya x makan maggi. owh! awk x percaya dengn saya. saya x tipu lah. percaya lah. tolong lah percaya (buat muka seposen). *klu x percaya juga sudah, malas nk layan*. saya banned maggi untuk 4 bulan.

ayu; jirah, sem nie kita x payah makan maggi eyh.
saya; kenapa pula? maggi 2 faveret aq tao.
ayu; nk DL (dean's list) x?
saya; nak3.
ayu; so, kita banned maggi sampai abes final exam k.
saya; *senyum kambing sahaja*

actually ayu ckap macam 2 sebb dlu kawan rapat saya (hawa) dapat DL d'sbbkn x makan maggi untuk 1 sem. hee~ so kami pon nk mencuba jugak. tapi x tao la dapat o x. lagipun kami saja je ingin mencuba either the facts is true o not. x salah kn klu nk mencuba. hee~ final exam abes 9/5 but until now saya x dpat rasa maggi lagi. kuah dia pon belom sempat rasa tao. walaupun setitik.

erm, sebenarnya saya tetiba rasa nak makn maggi pagi2 buta nie. hee~ nk buat tapi takot kenyang plak. ssh nk tido nnti. x pasal2 besok bangn lepas maghrib *setakat nie belom pernah lagi bangun lepas maghrib* hei awk, saya x tipu oke. klu x caya jumpa umie saya larh. *psst, umie jagn bagitao dorg eyh nnti akk urut kaki umie* huhu.


disebbkn x boleh nk lepaskn gian untk makan maggi pagi2 buta nie, saya makn mamee monster.  yam yam~
renyuk, goncang, makan,  2x
mesti renyuk renyuk, goncang goncang dan makan makan.
lalalalala. peh, rasa mcam makn maggi siot. heaven. tapi yg x besh nyer mamee monster nie xdew perisa tomyam. haha. nnti saya nk wat suggestion dkat company mamee monster nie supaya buat mamee perasa tomyam. haha. *ehem, harap2 ada pekerja mamee monster yg baca belog saya nie*

conclusion; mamee monster sama dengan maggi.

No comments: