sichantek && sikachak

tabung kahwin, klik ini!

Sunday, August 08, 2010

facebook conversation


Fateha Razali; Jirah Amil, kau hampir meragut nyawa aku lah~
Top of Form
44 minutes ago · Comment · UnlikeLike · Remove Tag
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs324.snc4/41431_100000061792531_1547_q.jpg
Jirah Amil bukan aku yang hampir meragut nyawa kau.
tapi kereta tu lah yg hampir meragut nyawa kau.
kalau kereta tu x ada mesti aku tak hampir meragut nyawa kau.
HAHA!!
40 minutes ago · LikeUnlike ·
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs170.ash2/41555_100000564735541_8600_q.jpg
Fateha Razali walaupun kereta tu hmpir meragut nyawa kita,tp bila dia takde pun aku tetap rasa teragut nyawaku. bukan sekali nyawaku hmpir diragut.tu belum masuk peragut henbeg lg..
bhahahha.
faham x?
38 minutes ago · LikeUnlike · 2 peopleLoading...
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs170.ash2/41555_100000564735541_8600_q.jpg
Fateha Razali hawa ;; apa like2?
nk diragut jugak ke?
haha
37 minutes ago · LikeUnlike
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs351.snc4/41634_100000846616809_7515_q.jpg
Nurul 'Azimahtul Hawa Roslan kal0 k0 y nk ragut,ak rele..~```
hahaha~```
35 minutes ago · LikeUnlike
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs324.snc4/41431_100000061792531_1547_q.jpg
Jirah Amil memang nyawa kau sentiasa diargut. tapi klu kau yg nak diragut mmng lah peragut tu ragut. cuba klu kau ragut peragut tu balik mesti kau x diragut.
HAHA!!
faham x?
35 minutes ago · LikeUnlike ·
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs324.snc4/41431_100000061792531_1547_q.jpg
Jirah Amil hawa; klu yoy yg ragut kau mmng x ada apa lagi yg bolh orng laen ragut.
HAHA!
34 minutes ago · LikeUnlike ·
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs170.ash2/41555_100000564735541_8600_q.jpg
hawa ;; lai lai lai,,aku mau ragut kegadisan kau.setiap gadis pasti memiliki sang pegadis yg selalu mndambakn kegadisan kita.jd, sama sama lah kita menjaga hak milik gadissss ini...
sekian.

jah ;; aku faham sgt.sebab td niat aku nak meragut n...yawa peragut henbeg yg sering meragut nyawa2 pemilik henbeg yg suka memiliki henbeg yg mahal mahal.wpun aku xpakai henbeg mahal,tp aku tetap suka tgk sang gadis gadis pakai henbeg.
faham x?See More
32 minutes ago · LikeUnlike
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs351.snc4/41634_100000846616809_7515_q.jpg
32 minutes ago · LikeUnlike
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs324.snc4/41431_100000061792531_1547_q.jpg
mmng ramai sang gadis gadis yg pakai henbeg mahal. tapi apa kurang si yoy yang memng gadis bila start suka jadi gadis yang sangat kegadisan. tapi pelik kenapa tak ada peragut yang meragut yoya yang sangat gadis bila dia sangat kegadisan.
hah...a.
faham x?See More
28 minutes ago · LikeUnlike · 1 personLoading... ·
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs170.ash2/41555_100000564735541_8600_q.jpg
faham jah,
aku cuba memahami fikiran gadis gadis berego tggi macam kau sbb aku sedg cuba utk tidak ego.wpun aku suka sgt tgk sang gadis gadis menaiki moto ego, tp mereka perlu berhati hati agar peragut tidak meragut nyawa mereka sekaligus me...ragut kegadisan mreka.

*wah.berbalik kepada topik RAGUT balik.hahhaSee More
25 minutes ago · LikeUnlike
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs321.snc4/41370_100000613006318_174_q.jpg
Fareha Isa hohhooh..
xbpe phm cte ni...
24 minutes ago · LikeUnlike · 1 personLoading...
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs170.ash2/41555_100000564735541_8600_q.jpg
Fateha Razali ya ;; setiap manusia perlu memahami setiap yang berlaku dalam hidup mereka.wpun cerita di atas agak kurang dapat untuk difahami,tp kau egt kami faham ke apa yg kami cerita sekarang ni.
hahaha
23 minutes ago · LikeUnlike · 1 personLoading...
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs323.snc4/41420_100001068030102_160_q.jpg
Raja Mohd Firdaus Raja ‎?????.....xphm pn......
20 minutes ago · LikeUnlike
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs324.snc4/41431_100000061792531_1547_q.jpg
walaupun aku seorng gadis yang berego tinggi tapi aku tak suka naik moto ego. sebb tu aku tak pernah diragut olh peragut yg naik moto ego. tapi kalau aku ego pun mesti aku ego sebab takut kegadisan aku diragut oleh peragut peragut yang rama...i naik moto ego tu.
HAHA!!
faham tak?See More
19 minutes ago · LikeUnlike ·
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs170.ash2/41555_100000564735541_8600_q.jpg
raja ;; kan aku dah cakap.ada sesetengah benda sgt susah untuk difahami.jd sehubungn dengan itu, kau kena lah cuba mendalami sesetengah perkara itu sedalam dalamnya.oh,barangkali bole jugak kalau kau xpyh cuba untuk memahami.
hahahhahahhaha....See More
18 minutes ago · LikeUnlike
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs323.snc4/41420_100001068030102_160_q.jpg
Raja Mohd Firdaus Raja OOOOOOOOo......mcm 2 ke teori nye.....ssh gak...tp xphm..ape yg ko nk smpai kna.....hahahah.....
16 minutes ago · LikeUnlike
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs170.ash2/41555_100000564735541_8600_q.jpg
jah syggg ;; aku tidak ada menyebut pun bahawasanya sang sang peragut menaiki moto ego.kadangkala terdapat ramai peragut yg menaiki moto EX5 atau LC atau sebagainya~sekadar menyebut beberapa contoh,tidak ada kena mengena yg hidup atau yg ma...ti.
jdik,kesimpulan nya cari lah sang lelaki yg tidak menaiki moto.
katakan tidak kepada perempit..See More
16 minutes ago · LikeUnlike
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs170.ash2/41555_100000564735541_8600_q.jpg
Fateha Razali botol ;; aku saja xnk bg kau fhm.kng kau gelakkn kami.
tp apa yg boleh aku simpul mati kn disini, nyawa aku hmpir diragut oleh sesorg.nasib baik xmelayang nyawa aku.kalau x, xsempat nk o9 malam neh.
hahah
15 minutes ago · LikeUnlike
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs324.snc4/41431_100000061792531_1547_q.jpg
aku mmng x suka perempit. sbb abng aku amat marah bila aku kawan dengan perempit. agaknya sebb kebanyakkn perempit adalah peragut. kenapa peragut tu  ragut sang gadis-gadis pakai motor? kenapa tak pakai kereta? kalau peragut tu pakai kereta mesti ramai orang tak nk naek kete sebb takut dicop sebagai peragut. so, snng lah kalu nk pegii mc naek kete sbb dah x banyak kete yang dinaiki oleh peragut.
HAHA!
faham x?See More
10 minutes ago · LikeUnlike ·
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs323.snc4/41420_100001068030102_160_q.jpg
Raja Mohd Firdaus Raja oh de peragut ke.....kne rgut ble....???
10 minutes ago · LikeUnlike
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs170.ash2/41555_100000564735541_8600_q.jpg
Fateha Razali botol ;; hee.takde lah kena ragut.tu cerita smpingn je.nk sedapp kn cerita cerekarama malam ni. cuma nyawa je diragut oleh peragut.hahhaha.
*sian kau botol.aku harap kau faham.
8 minutes ago · LikeUnlike
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs170.ash2/41555_100000564735541_8600_q.jpg
Fateha Razali jah ;; aku rasa nak pitam dah ni.
ada pil cikittekaun x??
8 minutes ago · LikeUnlike
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs324.snc4/41431_100000061792531_1547_q.jpg
Jirah Amil botol; kamu tak faham apa yang kami bincangkan walaupun telah diterangkan oleh sang yoya. so, baek kamu baca & baca & baca & baca sampai kamu faham siapa si peragut, siapa sang gadis, dan siapa si ego.
terima kasih.
8 minutes ago · LikeUnlike ·
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs323.snc4/41420_100001068030102_160_q.jpg
Raja Mohd Firdaus Raja adoi....pning pale aku...spe rgut sape nie..hhaha...ke ko yg rgut peragut 2...
7 minutes ago · LikeUnlike
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs324.snc4/41431_100000061792531_1547_q.jpg
Jirah Amil kau ciriit ke?
bilik air kosong.
7 minutes ago · LikeUnlike ·
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs170.ash2/41555_100000564735541_8600_q.jpg
Fateha Razali aku HAMPIR diragut nyawaku.lepas tu,aku jadi sgt mara, so aku cuba nak meragut kembali nyawa peragut tu.tp atlast,aku teragut nyawa ular tepi jalan .kesian weh.
eh.kau pening ke? nk pil cikettekaun??
5 minutes ago · LikeUnlike
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs170.ash2/41555_100000564735541_8600_q.jpg
Fateha Razali jah ;; tu bukan pil utk pening ke?
5 minutes ago · LikeUnlike
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs323.snc4/41420_100001068030102_160_q.jpg
Raja Mohd Firdaus Raja cirit mkn la pocai....hahah...
5 minutes ago · LikeUnlike
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs170.ash2/41555_100000564735541_8600_q.jpg
Fateha Razali pocai?
tu makanan tradisional org mana tu?
ke sejenis antibiotik?

makanan yg glemer lain ada x?
4 minutes ago · LikeUnlike
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs324.snc4/41431_100000061792531_1547_q.jpg
Jirah Amil kita diragut oleh peragut & kembali meragut sebab rasa teragut.
HAHA!
3 minutes ago · LikeUnlike ·
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs170.ash2/41555_100000564735541_8600_q.jpg
Fateha Razali kita memocai setelah memakan pocai yg disuggest kn oleh botol.
adoi.
*buok ah spell pocai tu~
2 minutes ago · Like
Bottom of Form

make your own conclusion. ;DD


No comments: