tabung kahwin, klik ini!

Friday, August 06, 2010

what the fish lah.

firstly terima kasih kepada ayah sebab belikan saya kereta. walaupun kereta berhand2 tapi saya tetap suka kereta tersebut sebab kereta tersebut boleh bawak saya pergi mana-mana. boleh elak muka saya dari hitam. boleh elakkan saya dari penat. boleh elakkan saya dari merungut siang dan malam dan macam-macam lagilah. saya sayang ayah bukan sebab ayh bagi saya kereta aja. tapi sebab saya memang sayang ayah dari dulu lagi. hee~ tapi sekarang saya rasa sedih sangat sebab kereta yg ayah saya bagi saya dh kena langgar. bukan saya yang langgar orang yer. tapi orang yg langgar kereta saya. saya parking baek punya dalam kotak pun ada jugak yang langgar. sakitnya hati. betul-betul beria orang yang langgar kereta saya. bencinya!! macam mana nak cakap dengan ayah ni. mesti ayah marah. what the fish betullah orang yg langgar kereta saya tu. argh. need to do something to avoid ayah from see that. rasa macam nk nanges je. sebaek wak2 2 saya baru balk dari masjid dapat la skit kawal perasaan. kalau tak saya akan jerit. "woi, b*#^  betul la sapa yg langgar kereta aku ni" 



2 comments:

Cik Bucken said...

uurrgggghh sangat tak bes bile jadi camtu!!

tujuhhariseminggu said...

uit.... da langgar, lari pulak... cubalah langgar-mintak-maap-gantikan-yang-baru.. kan best... :)