tabung kahwin, klik ini!

Saturday, September 18, 2010

waktu percuma

waktu percuma adalah masa yg manis.
ye manis.
manis macam gulagula.
tapi bkn gulagula getah yer.
sbb gulagula getah liat.
hehe
x ada kena-mengena langsung.
oke, bila ada waktu percuma, waktu ni la nk post entri.
x kesahlah entri pasal apa kn.
jnji kena ada post new entri.
sambil taip buat enri baru sambil dengar lagu 150 juta by fynn jamal.
sangat besh lagu tersebut.
comel la.
cuba dengar.
klu xnk dngar.
syuh syuh, g maen jauh-jauh.

 

lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalal~~~~~~~~
beshkn.
beshkn.


hah, skrng aku nk cerita pasal bilik tidur.
semua orang ada bilik tidurkan.
x kira lah miskin, kaya, tua && muda.
mmng konfomlah ada bilik.
so, nk dijadikan cerita.
aku dh makeover aku punya bilik.
tap x abes makeover lagi sbb belum gantung frame gambar lagi.
skrng baru nk pilih-pilih gambar.
hah, gmbar dkat bawah ni gambar bilik aku n sis aku.
dpt letak yg after je.
sbb yg before sangat x syok utk ditunjukkn dkat awak-awak semua.
hehe.






tp sedih lah.
esok dh kena balik melaka.
wah, x balik boleh tak.
penat lah tengok buku.
penat lah nk kena pegi kelas.
tak kira lah klu g naek kereta yg penting penat jugak.
bila dh balik melaka, ssh lah nk update my darl belog ni.
erm....


notakaki; gambar raya belom dapt lagi. bila nk dapat ni.

No comments: