sichantek && sikachak

tabung kahwin, klik ini!

Friday, November 19, 2010

adik jiran yg naughty


hye uallz. sebelum ni entri aku mesti tntng GA or contest. sangat boring right. disebbkan itu aku decide untk buat entri tntng budak2 yg dkat ats ni. hah. mesti korng tertanya2 siapa budak ni kan. nk kata ank buah aku, mmng x lah, sbb ank buah aku sorg je. itupn prmpuan. nk kata BF aku, lagi la x sbb kecik lg kot budak ni. n nk kata menantu aku, lagi lagi la x, sbb aku belum kawen. hee~ sebenarnya budak ni jiran aku dkat rumah sewa. pewh, naughty plak dorg ni. klu bercakap, suaranya kalah suara mak, nyah oi. dorg ni adekberadek. yg pakai baju ijau tu namanya aiman. && yg pkai baju merah putih 2 namanya faiz. location gambar ni dkat dlm rumah sewa aku. mmng haruk rumah aku dorg wat. dh lah waktu tu aku ada paper esoknya. nk study pun x blh fokus. ayoo~~ masuk2 rumah je terus cari telefon rumah bimbit aka henfon aku dngn housemate aku. x pasal2 penuh memori card henfon aku. sebuk nk capture sini, capture sana. *mmng akak beli henfon ni untuk korg angkat gambar pun*. yg siaiman ni agresif sikit, ada ke patut bila aku nk amik henfon aku dia marah aku plak. nk je aku hempuk dia pkai kerusi. haha. sebaek waktu tu aku sedar kau bukan adek aku, klu x mmng abes la aku kerjakan. haha *gelak macam syai*^% kejap*. tapi rindu plak dkat dorng ni. lagi2 dkat sifaiz. dh lah comel. erm, geram akak. huhu.

oh lupa plak, dia ada abg nama faiz. tapi siaiman && sifaiz suruh aku bg abg dorg tu faiz pendek. huu~ tap x sampai ati plak nk panggil dia pendek. so, pnggil aliff jela. abg dia ni bijak skiit. aku suruh dia belikan aiskrim malaysia. aku: aliff rajin x?  aliff: rajin *sambil angguk2 kepala*  aku: belikan aiskrim dkat mak jah boleh?  aliff: boleh boleh. bak duet.  aku: pehh, mmng rajen la kau. aliff nk aiskrim x?  aliff: xnak lah.  aku: bagus lah aliff ni. hehe *senyum suka sbb jimat duaploh sen.  aliff: tapi nk upah  aku: nak berapa?  aliff: singgit. mmng bjak la kan si aliff ni sbb klu dia dpt singgit dia dapat beli 5 aiskrim malaysia. hehe. bagus2. pandai kau menghabeskn duet akak. malam tu dia dtng umah aku && dia blnja adek2 dia. bagus kan sialiff ni. hee~

4 comments:

Fello Ariza said...

meriah ar umah kalo ad bdak ni ea..

hehe

ayu said...

ya ampun..
ada aiman,,
fobiaa ak

she jirah said...

fello; mmng meriah la. sampai rasa mcm kekotoran di tinge keluar dngn senngnya.
ayu; kunci pintu klu aiman dtng.
haha =))

ayu said...

mmg ak knci pn..
x bole bla btul la si aiman nie