tabung kahwin, klik ini!

Monday, November 15, 2010

f i n i s h (T w o)

siapa yg dh baca entri aku yg bertajuk f i n i s h. && korg mesti tertanya-tanya tentang HSH. tapi pada siapa-siapa yg memang dh tahu apa itu HSH. "bagus2. tak sia2 aku tulis entri tersebut" haha. entri tersebut mmng aku sengaja buat sependek yg mungkin coz semalam aka pagi2 buta aku dh ngntuk plus xcited plus nk tidur. hee~~~ semenjak final exam dh habis, mmng xcited skit nk tidur. yela bila ada final exam mmng dh biasa tidur lambat pastu bangun pagi then x sempat nk tidur dengan lena yg amat. huhu.

apa itu HSH?
hah, H for HOME && S for SWEET. so, HSH tu HOME SWEET HOME atau dalam bahasa melayu rumah manis rumah.

so apa yg aku cubakan maksd untuk entri yg ni pulak ialah aku sudah sampai rumah. gembira. so apalagi kita shuffle.

hee~
first time dlm hidup aku drive from melaka --> KL seorg diri. sangat boring. terpaksa la dengr lagu kuat-kuat untuk menghilangkan boring. huhu. actually semalam waktu buat entri ni terfikir jugak, klu apa2 jadi waktu drive ke KL mesti x sempat nak sambung entri ni. jadi risau plak. huhu. but, alhamdulliah lah nothing happen. kepada BFF  kerana mendoakan perjalanan saya ke KL.

2 comments:

Dapur Makmie said...

hek eleh.dah lah sampai rumah dulu dari aku yang dekat sgt ni!!

ayu said...

hahahha..sian ko yoy..
ak nk antr, jual mhl