tabung kahwin, klik ini!

Saturday, November 27, 2010

Gamsa-hamnida cik ayu

jalan-jalan cari award.
haha.
dapat award yey.
dapat award dari makcik ayu.
aku dapat dua award.
tolong jangan jeles yer.
please.
huu~

the first award is superstar blogger award.
hah, superstar lah sangat.
hee~

there is some questions that i have to answer.

Sila jelaskan kenapa anda suka berblogging?
sebb dh x dew benda laen nk buat.
so berblogging la.

Apa motif anda tarik follower? Anda superstar ka?
saya x pernh tarik follower. 
for me, klu nk folloe, folloe.
klu xnk, sudah.
&& ofcoz saya bukan superstar.
sbb klu saya superstar saya xkan ada belog.
sbb too busy melayan peminat.
hehe

Cerita sikit perangai anda
pemalas. 
tapi malas lagi kakak saya. 
hee~ 
suka makan.
 "nafsu makan lagi kuat dari nafsu seks" 
ahakz.

Pernah terfikir nak masuk magazine a.k.a mewar-warkan blog anda? mengapa?
x pernh terfikir langsung. 
sebb belog aku ni x menarik pun.

Sila tag blogger lain
akn diberitahu melalui shoutbox mereka.

_____________________________________

&& the secong award is interesting blog award.

award ni pun ada soalan.
&& soalan nye amat mencabat sanubari yer.
huhu
cekidaut~~

ayu's blog di mata kamu?
ofcoz lah i like. hehe. baju belog ayu selalu bertukartukar. pas2 even baru buat belog, belognyer tetap menarik tertarik saya da boom lah. huhu

name blog anda & kenape anda letak name itu.
JIRAH IS ME sbb aku adalah aku. maksdnya apa yg aku tulis dlm belog ni adalh tntng aku, tulisan aku && hidup aku. 
name URL blog anda & dari mane datangnya idea tu...
aku suka ayat **I'm not you, I'm not her, I'm not them. I am me**so boleh kira URL blog aku datng dari ayt ni lah. hee~  
apekah kaedah dalam penulisan blog anda
entah lah. personal kot. apa yg jadi dkat aku, apa aktiviti aku && apa yg aku rasa semua ada dlm belog ni. ;)
 apa perasaan anda bila tengok blog org chantek & menarik sedangkan blog anda tidak (kadang-kdang blog sendiri menarik tapi merendah diri )
ofcoz la saket hati. rasa mcm nk suruh dorg buat tutorial je. haha. pastu jadi segan nk follow dorg. then decide jadi silent reader but not stalker.
 bilakah blog anda diwujudkan
21 ogos 2009. pukul 4.26pm.
siapakah org pertama yg tahu dan menjadi follower blog anda
my sis 
sila tag 5 org lain untk menerima anugerah & pass kan syarat syarat ini...
akn diberitahu melalui shoutbox juga.
hee~


1 comment:

ayu said...

blog dwujudkn 21 ogos..
npe x tggu 31 ogos?
sjarah skit..
hahahaha