sichantek && sikachak

tabung kahwin, klik ini!

Friday, November 19, 2010

kids & baby photo contest

join contest lagi.
hee~
contest yg ditag ayu && cikbulat 


"kids & baby photo contest"

banner contest
*letak di sidebar dan di dalam entry*


syarat -syarat penyertaan.

1. anda mesti menjadi follower blog kedua saya. http://sweetlikekisses.blogspot.com.Selepas ini pemenang akan di umum di

blog baru:)..

2. anda mesti tag kepada 8 orang maksimum.tidak boleh kurang.dan bila anda 

telah tag anda mesti inform pada kawan anda yang mereka telah ditag.:)

3. letakkan banner contest di sidebar anda.

4. anda mesti sertakan satu gambar.tidak kisah gambar anda zaman baby,zaman

 anda budak budak,gambar adik anda,gambar anak anda,gambar anak saudara anda..

5. hantar link entry anda didalam kotak komen entry contest ini.

6.mesti mulakan title entry dengan nama contest.

7. wajib diberitahu didalam entry tentang contest ini dan hadiah yang bakal diberi kepada pemenang.


tarikh tutup sehingga  30 november 2010 .tetapi terpulang pada saya jika hendak menamatkan tarikh lebih awal:)..so be alert!:)


hadiah yang bakal dimenangi ialah earring dari lazo diamond jewellery.white gold.


mmng xcited nk join contest ni sbb nk menng white gold.
hee
itupun klu mnng lah.
huhu



nama budak ni ariyana najwa. sapa dia ni? dia anak buah saya. comel mcm saya. orng selalu ckap macam tu. "e'e, comelnya budak ni macam auntie jirah dia," haha. *memng perasan la aku.* kenapa saya pilih gambar dia? sebab dia comel la. tengok sendiri la pipi dia beyb, gebu tuh. tembam lagi. korang ada ke? x ada kan. haha. kepada ariyana "says thankyou to auntie jirah sebb dh famouskan yana".


&& bloggers yg saya nk tag ialah;


new information-->tarikh tutup contest dilanjutkan hingga   15 DISEMBER 2010

1 comment:

♥ Roshazzy Shag ♥ said...

Ohh. Tomei nye! Kalah Shag punya gambar ketembaman budak ni :P

Good Luck for both of us, dear :D