tabung kahwin, klik ini!

Wednesday, December 22, 2010

berYM depan emak

nak tanya ni, korg selalu online dkat mana?
kalau lelaki, puratanya mesti dkat CC.
CC atau nama rocknya CYBER CAFE.
tapi kalau perempuan, puratanya mesti online dkat rumah.
yelah, klu CC dh dikonker oleh lelaki, jadi seram kot perempuan nk masuk CC.
huhu.

klu aku, aku online dkat rumah.
yelah, dh ada berukband.
dan berukband aku ni berbangsa celcom.
huhu
aku online dlam bilik aku.
sbb dkat dlam bilik aku je line berukband ni manthop.
lagipun besh online dkat bilik sebb umie aku x dewla nk terhendap-hendap tngok skrin laptop untuk pastikan apa yg aku tngh buat.
haha.

tapi semenjak dua menjak ni, umie pun dh suka lepak bilik aku sambil jelingjeling skrin laptop aku.

erm, pernah sekali tu aku tngh berYM dengan kawan aku.
kawan aku tanya aku dari mana.
&& bila aku jawab ampang umie aku tetiba marah sebab aku tulis 'ampang' dan bukannya 'Ampang'.
korng faham x apa yg aku cuba maksudkn?
dia marah aku sebb aku x guna huruf besr untuk kata nama khas.
yay, ada ke patut.

aku dengn kkk aku dh gelak besar waktu dia cakap tu.
hee~
skema betul umie aku ni.
agaknya klu dia sentiasa tngk aku berYM, alamatnya aku pun jadi skema.

3 comments:

HaNa Hani said...

bukan skema la
educated n elegan je tuh
hahaha
^_^

_cik.laling_ said...

hahahaha...
nsb ko la mak ko skema..

PuanPepel said...

haha,...smart ahh...

Mesti kena ada perenggah n tanda2 yang betul neh.