sichantek && sikachak

tabung kahwin, klik ini!

Monday, December 20, 2010

my heartbeat 2

hah, ari tu aku ada buat entry tntng heartbeat.
kamu-kamu dah baca belum?
mesti belum ni.
baca sekarang!!
jangan nk geleng-geleng plak.
babab nanti.
hah, dh gaya macam mak tiri dh.
ops, sensitif isu disitu.
hehe

ada yg nak tahu sama ada heartbeat ni akan geget nuffnang o tidak?

so, aku kena lah cari jawapan.
yelah aku yg nk kenalkan dorg dengan heartbeatkan.
xkan nk biarkan dorg terkapai-kapai ditengah lautan dunia bloggers.
huhu.

so, korg tunggu je entry heartbeat 3.
dkat situ aku akan bg review skit tntng heartbeat ni.
hehe.

&& kepada kamu-kamu yg ada pengetahuan tntng heartbeat ni, sila-silalah kongsi dengan saya.
tinggalkan je comment oke.

1 comment:

Shag said...

Ramai dah pakai heartbeat ni. Shag pun dah join ;)