tabung kahwin, klik ini!

Sunday, December 12, 2010

sorry yer kamu-kamu semua

hah, first of all. gambar diatas tiadak ada kene-mengena dengan tajuk entri
tetapi gambar diatas hanyalah untuk memenuhkan ruang entri sahaja,
terima kasih
|
|
V
hah, yang dkat bawah ni baru ada kena mengena dengan tajuk entry.
silalah baca.
dengan senyuman.
hey kamu-kamu. maaf yer kerana tidak membalas kunjungan kamu-kamu semua. saya agak susah nak online sekrang. yelah, adik dh balik rumah. so, dia layankan movie dalam lappy saya. klu dh layan movie mesti lah jadi addicted. lagi-lagi klu movie korea. mmng jawabnyer saya kena layan dia sekali lah. kang kalau tak layan dia sedih pulak. x pasal-pasal lari balik bandung semula. hehe. berani plak dia buat macam tu. hee~ so, nnti klu saya ada masa untuk membalas kumjungan anda sambil komen-komen plus baca-baca, saya akan tinggalkan jejak dkat shoutmix kamu-kamu yer. hee~ _senyum selalu_ 



No comments: