sichantek && sikachak

tabung kahwin, klik ini!

Monday, January 17, 2011

lebih masa dengan nasyid

apa yg korang buat klu lecturer masuk kelas lambat?
korang tdur?
korang g merayap?
korang smoking?
or korang buat kerja gila?
yeah kerja gila.
ala x adalah gila macam org gila.
tapi gila macam miming sambil menari.
huhu
klu aku, aku buang masa dengan melayan BFF aku yg buat kerja gila.
hah, tngk lah video dkat bawah ni.

video
mereka ni mmng suka buang masa dengan buat kerja gila ni.
tapi xlah gila sangat.
BTW, even dorang suka buat kerja gila.
I STILL LOVE THEM!!

3 comments:

niesz said...

jom nasyid same2..hehe..

fazrin said...

miming yg sgt mnyentuh hati,hahahahaha

fazrin said...

tpi sekejap sgt.....tgk syok2 miming....tiba2 je ada dialog *ok kjap aku nk play* hehehehehe ;D