tabung kahwin, klik ini!

Saturday, January 22, 2011

si-popular-syok-sendiri-yang-tak-sedar-diri

semalam aku jadi si-popular-syok-sendiri-yang-tak-sedar-diri.
yeah, mmng aku si-popular-syok-sendiri-yang-tak-sedar-diri.
who cares?
yang penting mmng aku popular.
malam semalam tepat pukul berapa ntah.
ramai jejakajejaka && wanitawanita abangabang && kakakkakak adikadik yang datang dekat aku sambil cakap, "akak nak sign boleh?"
wow, mmng terkejut siput lah aku.
terkejut sampai terkentutkentut kot.
haha.
so, bila orng dh tanya "nak sign boleh?"  mestilah aku jawab boleh.
tapi, aku nk sign dkat tangan.
haha
lagi satu, memang banyak yang aku dah suruh adikadik ni buat untuk dapatkan signature aku.
aku suruh dia nyanyi lagu bunkface.
nyanyi lagu maal hijrah [sempena nama aku kot-wajib].
menari ala zapin sms.
nyanyi lagu nasyid [pergi tak kembali versi intifada].
tapi yang sedih, bila suruh dorang nyanyi lagu aizat-sungai lui, dorang x tahu. 
apadah, itu pun x tahu.
sedih aizat klu tahu korang semua x tahu lagu dia tau.

mmng demand abeslah aku suruh dorang buat macammacam.
aiyak, bukan demand lah.
ni supaya adikadik ingt akak yg manes ni sampai bilabila.
huhuhuhu.
oh yeah, aku ni popular bukan sebab popular.
tapi sebab aku terpaksa menjadi popular.
yeah terpaksa.
yelah, for the new students that taking diploma in public admin.
wajib kot amik signature senior.
hah, bold senior dengan guna font besar.
sengaja nk bagtau korang yg sekarang aku dh senior.
haha.
dulu aku pun kena macam dorang jugak.
lagi teruk kot.
ops, matlamat utama aku bg signature dorang && suruh dorang wat macammacam bukan sebab nak balas dendam.
tak baik tuduhtuduh.
cuma nak dorang ingat senior je.
xnk lah nnti jumpa selisih bahubahu, x bertegur sapa.
x best la kan.

hah, ada sorang budak ni boleh buat muka satu-sen bila aku cakap nama aku hijrah. perlu ke?

3 comments:

Unknown said...

wah..bestnyer ada xtvt macam tu..
klu SD susah btul nak jumpa senior...senior atas kitorang semuanya sombong...tapi adalah dua tiga orang yang baik...
kitorang tak kenal dorang sampailah dorang dah pergi praktikal sekrang nie...

Puan Besar Shag Yahaya said...

Woah~ Dah jadi senior! Kiki :P Best kan suruh dorang nyanyi utk kita. Nyanyi je pom, bukan susah. Err, Shag pom tak tahu lagu Sg Lui tu :D

Mr. Asada said...

kejam! isk.. isk..