tabung kahwin, klik ini!

Saturday, January 01, 2011

lompat tinggi tinggi

selamat tahun baru!!
happy new year!!
jerit sama-sama.
yay.
eh, aku sorng je yg belum update tntng tahun baru.
buat malu jela.
x sempat la nk update.
mana x nya,  ari ni kena balik MELAKA.
&& aku dh sampai melaka pun wak2 tulis entri ni.
sampai-sampai je kena kemas rumah.
korang boleh percaya x?
dkat rumah sewa aku ni ada taik kelawar.
yer, taik kelawar.
dh lah susah nk buang.
benggang betul [sebaek perasan g double, nnti ada pula yg komen].
&& bila tngok peti sejuk pula, penuh dngn telur ulat.
ulat apantah.
nk capture gmbr bg uallz tngk, tapi takut korang termuntahmuntah pulak.
geli MAK, NYAH oii.
lepas penat kemas rumah, air pulak x ada.
mmng hangin lah aku satu badan.
sebaek sempat basuh badan.
klu x bau busuk ulat la aku.
rambut, tunggu esok jela basuh.

hah, tadi last-last minit aku suruh my sis [adah] amik lappy aku dkat bonet kereta sebb dia buat muka lima sen dia depan aku .
dia sebuk suruh aku tinggalkan laptop aku sbb dia tinggal sorg dkat rumah dengan umie && aishah.
&& mestilah double triple boring thap panda.
sebaek kau  [adah] ada kkk yg baek mcm aku ni.
balik indon laen kli beli ole-ole untk aku lebih skit yer.
hee~
tapikan tapikan tapikan.........
charger lappy aku, aku simpan dkat beg laen.
kesian kau x dpt nk guna lappy aku.
hahahahaha.
&& siasia je aku tinggalkan lappy aku.
kau bukan boleh guna pun kan kan kan.
mmng bukan rezeki kau [adah] untuk on9 kot.
huhu

1 comment:

Puan Besar Shag Yahaya said...

Haha. Sama kes dgn adik Shag aritu. Dia pinjam laptop Abah bawak p Poli seminggu. Balik rumah ari Jumaat, dia bising. Bukan boleh guna laptop tu. Kitorang tny lah pasal apa. Rupanya, charger tak bawak. Muahahah :D

Selamat Tahun Baru, Jirah! :D

http://shagcomot.blogspot.com/