tabung kahwin, klik ini!

Wednesday, January 05, 2011

minggu belajar

sudah start kelas.
subject aku untk sem ni sangat mencabar.
mmng sangat sangat sangat mencabar

LAW379 business law
PAD340 project paper
PAD370 financial administration
PAD380 current affairs in south east asia
PAD390 development administration

see, mencabarkan.
lagi lagi pasal current affairs in south east asia.
susah gila oh.
lagi lagi bagi orang yg malas tngok berita macam aku ni.
aish, lepas ni kena rajin tngok berita.
hee~~

jadual DPA6C (jan-mei 2011)
hah, atas ni gambar jadual aku untk sem ni.
korang jeles x?
hehe.
skarang tngh proses nk tukar kelas hari jumaat ke hari khamis.
boleh holiday lama.
eh bukan holiday lama.
balik KL lama.
a'ah macam lah aku rajin balik KL kan.
huhu

tapi minggu ni aku terpaksa ponteng kelas hari jumaat.
yer, aku nk ponteng.
ponteng bersebab oke.
aku nk hantar adik aku [adah] g KLIA.
dia balik bandung jumaat ni.
flight 
hee~
lepas ni mesti akn rindu gilak dkat dia.

No comments: