tabung kahwin, klik ini!

Friday, February 04, 2011

bestnya mandi sungai

yah, mandi sungai mmng best. lagilagi klu pergi mandi dengan sedarasedara tergila tersayang. best gilak. dengan air yg deras. air yang bersih. air yg wangi. dan segalagalanyalah. heaven gilak. tapi yang paling x best sebb pasir yg tajam dengan gembiranya menucuknucuk tapak kaki aku. saket plak. luka. tapi ada aku kesah yang saket tu. janji seronok. maen kejarkejar. maen balingbaling bola. maen tampartampar bola. maen tahan nafas and so on lah. HAHA!! besh uh. dah lama kot x mandi sungai. itupun lepas mandi sebab paktam aku ada wat kenduri plus bacaaan yaasin. tapi aku x join bacaan yaasin tu sebab dah terjun sungai. hee~ obvious gila yang aku g sana nak mandi je. x patut betul. huhu. eh bukan nk mandi je, tapi nak mandi && makan sahaja. HAHA!! oh yah, no pictures sebab x ada kamera yang boleh bawak masuk dalam air. hee~

1 comment:

Cinta Madu said...

haha, tahan nafas tu yg x blh blah tu. masing2 nak main tipu je. haha