tabung kahwin, klik ini!

Friday, February 11, 2011

taek telinga --> fungus --> ??

akhwat semangat
mmng seronok mandi sungai. seronok sangatsangat. mulamula rasa macam x kesah lah apa nk jadi, janji dapat mandi sungai dengan seronoknya. tapi, since dapat rasa ketidakselesaan terhadap telinga kanan aku, aku rasa macam menyesal gila. mana tak nya. aku nk study pun x boleh nk fokus. sebb x selesa langsung. itulah terlalu excited sangat nk mandi kan. pastu mandi sampai x hengat dunia. bila dh x selesa mula nak tension, stress n macammacam. padan muka aku. ya allah kau sembuhkanlah telnga ku ini. selasa lepas g klinik uitm, doktor (x tau lah doktor o pembantu perubatan) cakap aku punya telinga ada taek telinga. nama pun telinga mesti ada taik telinga kan. xkan ada taek mata pulak. hee~ tapi kalau ada taek telinga kenapa dia bagi ubat bengkak? aku sangatsangat tidak faham. taek telinga aku membengkak ke? 

then, bila rasa tak puas hati dengan jawapan yg doktor uitm bagi aku decide untk pergi hospital kerajaan pulak. dkat situ aku terpaksa menunggu hampir 1 jam untuk selamat berjumpa dengan doktor pembantu perubatan. yeah, pembantu perubatan yg bernama mohd hafiz. dia cakap aku punya telinga ada fungus. yeah fungus. percaya atau tidak? klu x percaya, silasila lah percaya. bila dengar je ada fungus dkat telinga aku, aku rasa macam aku ni pengotor sangat. mana tak nya fungus tu macam bakteria. geli doe dengar. eewww~ 

tapi korang ingt aku percaya ke telinga aku ada fungus. mmng x lah derr. esok aku decide nk g klinik swasta pulak. harap-harap jawapan yang aku dapat boleh menyakinkan aku. klu x terpaksa lah aku pegi hospital swasta pulak. && aku sangat berharap yang telinga aku akan pulih sepenuhnya. tolong doakan aku yer kawankawan semua. doa anda amat aku harapkan. :)

No comments: