tabung kahwin, klik ini!

Friday, February 11, 2011

kesah telinga lagi

macam yang ditaip dalam entri semalam, aku decide nak pegi klinik swasta && petang tadi aku sempatkan lah diri ke klinik swasta. yeah, && akhirnya aku dapat jawapan yang sangat memuaskan hati aku. doktor tu cakap bukan taek telinga && fungus tapi gegendang telinga aku bocor. yeah B.O.C.O.R. pergh, bila dengar je doktor tu cakap telinga aku bocor x terkejut pun derr. hee~ tak terkejut sbb dari dulu telinga aku ni ada problem. kesian kan. harap x turun lah wang hantaran nanti. huhu. doktor tu suruh aku g jumpa doktor pakar. dia suruh g hospital pantai or hospital putra. so, esok kena lah pergi jumpa doktor pakar. sangat teruja yeah. harapharap doktor pakar tu ada solution untuk telinga aku ni. :) doakan aku yer kawankawan. doa anda amat aku harapkan.

1 comment:

zulkoa said...

oh..telinga lintah ke ni?..bak peribahasa

awk ade super power kot..huhu