sichantek && sikachak

tabung kahwin, klik ini!

Sunday, May 29, 2011

benci!!

aku benci dia. dia ingat dia ensem agak nya. kalau ensem pun aku x hingin. agak-agak lah. naek seram kot. dari aku gembira jadi benci!! waktu mula-mula, bukan main baik lagi. x sampai 2 minggu, kau dah tunjuk belang ehh. kau buat aku takut kot. mula-mula kau just senyum lembu kau. pastu kau nak ambik kesempatan plak.kau ingat aku perempuan murahan, suka-suka nak pegang. ish. benggang!! kita sama islam kot. agak-agak lah. bila kali kedua kau nak amik kesempatan, aku dapat elak. boleh plak kau pandang aku sambil buat senyum lembu kau tu sambil buat muka macam mintak penampar je. panasnya hati aku. geramm!!

kau bagi aku barang, tapi klu dah aku tak nak. x payah lah nak paksa-paksa. kalau aku bagi racun kau nak? klu kau xnk aku paksa. boleh ke macam tu? mmng lah kau bukan bagi aku racun, tapi bagi aku, benda yg kau nak bagi tu dah sama level dengan racun. gila apa kau bagi tembikai yang kau belah dengan pakai apantah. 1 slice tembikai bahagi 2. yang masalah sekarang ni tembikai tu x belah pakai piisau. aku pun x pasti kau belah pakai apa. x naya kalau kau pakai tangan. no way lahh aku nak makan. ntah kau basuh tangan ke tak. dah lah keje kau buat besi. x nak aku.

pastu x payah lah kau nak sebok2 datang dkat kete aku bila kau dah bukak kedai. bukan aku x nampak yg kedai tu dah bukak. pukul 7.40pagi pun belum yg kau nak sebok suruh aku masuk keje awal. sebuk je. aku tau lah bila nak kaur kete. aku nak buat SUDOKU kot. x payh lah nak sebok. bila aku x bukak pintu or tingkap, maknanya aku xnk cakp dngn kau lah. yang kau sebuk nak diri sebelah kete aku napa. menyampah gila kot. lepas ni aku nak park jauh2 biar kau x nmpk aku dah datng. sebuk je.

sekrang memng x lah aku nak senyum dengan kau. jangan harap!! pergi mamp*# lah dengan kau. 
rasa macam nak jerit " AKU BENCI KAU LAH BODOH!! PERGI LAH MAIN JAUH-JAUH!!"

No comments: