tabung kahwin, klik ini!

Sunday, June 19, 2011

the boringness of work

pada minggu2 awal bekerja mmng rasa macam fun sangat. banyak benda baru yg aku belajar. cari tender, buat quotation dengan marah2 pekerja lain yg x buat kerja. hee~ dalam masa yg sama, dapatlah jugak aku jejalan dekat area ampang && jejalan tengok2 tempat yg best dekat ampang. oh, disebabkan kerja jugak aku dapat lari dari bebelan umie yg 24 jam x henti-henti 2. tapikan bila kerja 1 bulan *macam x caya je dah kerja 1 bulan* macam boring pulak, yelah, asyik kena buat benda sama je. hari-hari pun buat invois && quotation, hari-hari pun cari tender dan hari-hari pun marah pekerja lain yg x buat kerja. erm, dan disebabkan terlampau boring, aku membenarkan diri untuk melayan facebook di ofis. *bila boss x ada jelah aku berani bukak facebook* bila bukak facebook, aku tngk sedara aku punya status pasal game2 dkat facebook. mula-mula rasa mcm mls nk layan je game2 tu. tapi tetiba macam terdetik plak nk cuba. tapikan tapikan, bila dah cuba rasa addicted plak. bila dh addicted hari2 pun maen game. hee~ so, sekarang dkat tempat kerja dah tak boring dah sbb dah ada aktiviti baru. sekarang tak lagi hari2 buat invois && quotation, tak lagi hari2 cari tender && tak lagi hari2 marah pekerja lain yg x buat kerja sbb banyak game dalam facebook yg aku boleh layan. antaranya :



No comments: