sichantek && sikachak

tabung kahwin, klik ini!

Wednesday, July 24, 2013

pengganggur yang independent

holla.
saya pengganggur.
pengganggur yang berjaya.
since dh abes exam.
dduk rumah menggangkang goyang kaki je.
badan makin tembxx.

tapi tapi tapi.
sebenarnya bukan lah goyang kaki semata okeyh.
sebab bila dah x serumah dengan parents, haruslah kena rajin.
kalau nak makan kena masak sendiri.
kalau rumah sepah kena kemas sendiri.
kalau baju kotor banyak kena basuh sendiri.
kalau nak bangun sahur kena bangun sendiri.

dan kami adik beradik adalah kombinasi yang sangat baguss.
saya kemas rumah
adik masak
kakak cari duit * tapi kadang2 masaklah jugak bila adik x ada dekat rumah

wow, impressive!!
makcik pakcik yang dkat rumah tu, yang sebuk mengata anak dara pak amil ni, jangan ingat kami ni tak reti buat kerja rumah ok.
kami x seburuk yang kamu semua sangka.

assalammualaikum. :)

No comments: