sichantek && sikachak

tabung kahwin, klik ini!

Tuesday, December 28, 2010

bubunyet

hye uallz.
senyum sikit.
nak tengok ada tak lesung pipit.
kalau tak ada pun rasa nak cubit.
hee~
macam pernah dngar ke?
a'ah, lagu senyum by malique ft najwa.

korang tahu tak bubunyet tu apa?
hah, tak tahu.
gila ketinggalan zaman la korang.
HAHA!!

juzt kidding lah.
bubunyet tu my monyet lah.
oh not the real monyet.
but.....
my monyet bear.
yeah monyet bear.
awkward words rite.
hee~

bubunyet ni bufday present from my sis.
so, bubunyet dh 4 bulan 5 hari ada bersamasama dengan aku.
sejak aku ada bubunyet ni, aku tak pernah tinggalkan dia kalau nk tidur manamana.
yela, bubunyet ni berguna tau.
bubunyet ni sangat fleksibel oke.
boleh jadi bantal peluk.
boleh jadi bantal letak dkat kepala.
pun boleh jadi mainan untuk ambil hati budakbudak.
hee~

hah, tngk budak dkat atas ni.
beria dia peluk bubunyet.
bila aku ambil letak dkat bilik.
dia pun masuk bilik && ambil balik bubunyet ni.
dia dh buat bubunyet ni mcm dia yg punya.
sanggup dia peluk bubunyet yg dh melekat bau ketiak aku && bau peluh badan aku.
HAHA!!
[gelak macam setan dh]
comelkn dia.
i mean budak tu comelkan.
comel macam auntie dia ni.
HAHA!!

oh lupa, bukan budakbudak saja yg berminat dengan bubunyet ni, org tua pun sama.
hee~
ini buktinya....
ini my sis n kawan dia.
mereka pun tertarik dengan bubunyet.

oh yeah, sejak aku bawak bubunyet ni balik umah && adik aku yg dari indon tu balik, dia punn suka nk peluk bubunyet.
tapi klu dia peluk bubunyet aku nk peluk apa??
xkn aku nk peluk dia kot.
mmng x lah kan.
geli lah nk manjamanja ni.

2 comments:

ayu said...

klu ko geli plok adik ko..
kopluk la ak..
kompom ko bgun2 jd bdk baik trus..
hahahhaa

sue. said...

heee...c0mel je...