sichantek && sikachak

tabung kahwin, klik ini!

Thursday, December 09, 2010

cium mulut dkat KLIA pulak

dulu heboh pasal couple cium mulut dkat klcc. sekarang aku nk hebohkan pasal cium mulut dkat KLIA pulak. macam yg aku pernah cerita sebelum ni, aku kena amik adik aku dkat KLIA. waktu tngh tunggu dia dkat balai ketibaan, adalah sepasang suami isteri berbangsa cina membuat aksi yang kurang menyenangkan didepan aku && adik aku yang berumur 7 tahun. si isteri baru keluar dari balai ketibaan dan terus berlari kearah si suami && mulalah aksi cium mulut. mmng lah dorg boleh cium-ciuman sebb mereka suami isteri, tapi agak2 lah derr, adik aku under 8teen pun ada depan mata dorng kot. rosak minda adik aku sekejap. adik aku dh tersenyum kambing tngk aksi dorg. eei, malu i tngok mereka berdua. x boleh sabar betol. agak2 dah masuk dalam kereta buat lah apa korg nk. nk ehemehem pun boleh. haha. bukan nk racist. but, kenyataan kot. aku dngn adik aku dah setahun x jumpa, boleh je cover x cium depan org ramai. malu kot. oh, i means cium pipi lah. haha. mmng x ada kena-mengena. 

2 comments:

mier@merr said...

aiyok....tutup mata adeq!

Madam Sooyaree said...

kalau dah besar ok lagi kot, yang tak elok kalau budak belasan tahun buat gitu